Fysio- en manuele therapie Holtslag – Eenvoudiger en beter communiceren

Hand Vorige pagina

Wie is Holtslag?

Fysio- en manuele therapie Holtslag uit Veenendaal is er voor iedereen met klachten aan het houding- en bewegingsapparaat met als doel het gezond worden en blijven van de mens. Mensen van jong tot oud zijn in de praktijk op de juiste plek voor een optimale zorg op maat.

Een bezoek aan de locatie van Holtslag (Sportlaan) is al een geweldige ervaring ansich; je komt binnen in een levendig verzamelgebouw met een groot aanbod van sportfaciliteiten als een lifestyle centrum en zwembad. Ook is er een ruime eetgelegenheid met voor ieder wat wils. Van alle gemakken voorzien dus! In totaal heeft Holtslag nu drie vestigingen. De relatie met SPEYK gaat 5 jaar terug (2012).

Aanleiding

In 2012 is Holtslag na een jarenlange gezamenlijke ICT infrastructuur overgegaan naar een eigen omgeving. Zelf de controle hebben en sturend zijn. Zodoende kon zij zelf de keuzes maken over hoe de nieuwe omgeving zo goed mogelijk in te richten voor de medewerkers en uiteindelijk natuurlijk de cliënten. Tevreden cliënten staan voorop. Het uitgangspunt voor Dave Holtslag, eigenaar van fysio- en manuele therapie Holtslag, was communicatie- en informatie overdracht eenvoudiger maken en een helder/inzichtelijk prijs model creëren. Holtslag en SPEYK vonden elkaar op dat moment en hier is ook de relatie gestart; op naar het mogelijk maken van een nieuwe werkwijze door slimme ICT.

Oplossing

Ten eerste is door middel van een inventarisatie een Plan van Aanpak opgesteld. Vanuit hier is als eerste de infrastructuur vernieuwd. Uitgangspunt was een stabiele verbinding, waar ook in de toekomst op doorgebouwd kon worden. Een goed fundament neerzetten. Dit is een VDSL verbinding geworden, opvolger van ADSL, waarbij een veel hogere download- en uploadsnelheid mogelijk is. Onderling zijn de vestingen door middel van VPN met elkaar gekoppeld waardoor digitale informatie overdracht eenvoudig uitgevoerd kon worden. Recent is vanwege een verouderde centrale de telefonie onder de loep genomen en is er gekozen voor een Hosted Voice oplossing van SPEYK. Hierdoor heeft Holtslag enerzijds de nieuwste communicatie technologie in huis, waardoor de bereikbaarheid nog beter is geworden, anderzijds hebben zij nu inzicht in de kosten door het heldere prijsmodel. Mooi is ook dat er heel eenvoudig op- en afgeschaald kan worden. Zo betaal je nooit teveel.

Persoonlijk & gedreven

Het meedenken en écht inspringen op de behoefte heeft Dave Holtslag als zeer prettig ervaren. “SPEYK kan alles automatiseren, maar kijkt vooral naar wat nodig is. Waar onze pijnpunten liggen. De persoonlijke benadering van onze contactpersoon van SPEYK, Simon Scholten, hebben wij als heel prettig ervaren. Je bent met complexe zaken bezig, technologie, en het is dan fijn als iemand vanuit jou denkt en niet vanuit zijn eigen winkel. En… ook heel prettig: Eén belletje was voldoende als ik vragen had. Ik voelde de gedrevenheid om het voor ons op te lossen.” Aldus Dave Holtslag.

 

Gekozen oplossingen

Wil jij meer weten over deze nieuwe manier van werken? De medewerkers van SPEYK helpen je graag verder. 

Je naam

Naam organisatie

Je functie

Je e-mail

Jouw vraag