VSI | Verhoging van bereikbaarheid en klanttevredenheid

Hand Vorige pagina

“Een verhoging van onze bereikbaarheid en klanttevredenheid door een nieuwe techniek achter communiceren.”

Léon Verheijde, Directeur Bedrijfsvoering VSI

 

Voorstellen.

VSI is opgericht in 1984. Een familiebedrijf, waarin nu de 2e generatie actief is. VSI is gevestigd in Geldermalsen en beschikt over ruim 10.000 m2 productieruimte. VSI is gespecialiseerd in het versnijden en verwerken van polyether voor de meubelindustrie. VSI behoort tot de grotere, zelfstandige versnijders van schuim in Nederland en beschikt over een zeer modern machinepark.

Aanleiding.

VSI werkt al enige tijd met Office 365 en biedt haar medewerkers hiermee de gemakken van online werken, zoals overal beschikken over je informatie.
VSI liep op telefonie gebied tegen een aantal zaken aan. Een voorbeeld hiervan is de beperkte mogelijkheden in doorschakelen, waardoor zij niet tevreden was met haar bereikbaarheid.

De huidige hardware was verouderd en dit was dan ook het punt om te besluiten om zaken opnieuw en met verbeteringen in te regelen. De wens voor toekomstbestendige technieken/werken kon hier direct in meegenomen worden. VSI ging samen met SPEYK het traject aan naar een future proof organisatie.

Oplossing.

Als basis is gekozen voor een toekomstbestendige en schaalbare verbinding: Glasvezel. Door deze oplossing verbeteren zij niet alleen de beschikbaarheid en bereikbaarheid, maar is men ook locatie onafhankelijk beter bereikbaar. Daarbij biedt glasvezel de gebruikers meer gemak en flexibiliteit.

Het Hosted Voice platform biedt ruime mogelijkheden. Een aantal van deze mogelijkheden samen met het plaatsen van nieuwe toestellen zijn doorgevoerd in de oplossing voor VSI. Bij de receptiepost is er bijvoorbeeld gekozen voor een extra licentie, waardoor VSI beter bereikbaar is en daardoor haar klanten nog beter en sneller kan ondersteunen. De ingesprektoon of het doorverbinden is softwarematig ondervangen. Een van de andere mogelijkheden die doorgevoerd wordt is de desktop integratie. Binnen VSI zijn er ruim 20 toestellen verdeeld over verschillende ruimtes (kantoor, werkplaats, kantine, productie) en dankzij deze integratie kan direct de beschikbaarheid gezien worden en het doorschakelen van de lijn zonder irritaties plaatsvinden. Dankzij Hosted Voice van SPEYK is het allemaal softwarematig ondervangen en betaalt men ook alleen voor wat men gebruikt.

 

Gekozen oplossingen