Support

Het Support team.

Het team van SPEYK bestaat uit oplossingsgerichte en gemotiveerde medewerkers die jouw organisatie ondersteunt in geval van calamiteiten.

 

Bewaking en kwaliteit.

De medewerkers van Support werken met een geavanceerd ticketing systeem waarin meldingen voor Support verwerkt worden. Bewaking van responstijden en correcte afhandeling worden hierdoor geborgd. Wanneer je een melding van een calamiteit doet wordt je op de hoogte gehouden van de voortgang en het moment van oplossen. Wanneer de issue dermate complex is zal de medewerker van Support zorgdragen voor een goede overdracht naar 2de of 3de lijns technisch consultants. SPEYK snapt het belang van continuïteit voor jouw organisatie en zal er ten alle tijde streven naar een goede en spoedige afhandeling.

 

Dienstbaar.

De medewerkers van SPEYK hebben één motto: Jouw issue op de beste manier oplossen. Hoe complex de issue ook is, zij dienen jou altijd vriendelijk te woord te staan, waardoor je tevreden je werk kunt continueren.

 

Dienstverlening.

SPEYK levert support op maat. Dit wil zeggen dat er voor iedere organisatie passend support geboden wordt. Dit varieert van support onder kantoor tijden tot 24/7 support, waarbij je de medewerkers van SPEYK 365 dagen per jaar kunt bereiken.