Hand Alle diensten

Hosted voice


Jouw online telefooncentrale

Hosted Voice van SPEYK is een telefooncentrale in de cloud waarmee je vaste en mobiele telefonie integreert.

 

Betrouwbaar platform

Hosted Voice van SPEYK maakt gebruik van het betrouwbare platform van Broadsoft. Dit is het platform waar ook de bekende (grote) telecombedrijven gebruik van maken en geldt als ‘state of the art’ in de branche.

 

Wat betekent Hosted Voice voor jouw organisatie?

  • Geen kostbare investering in een centrale.
  • Geen onderhoud meer aan centrale telefonie apparatuur.
  • Alleen betalen voor wat je nodig hebt.
  • Eenvoudig op- en afschalen.
  • Eenvoudig meerdere vestigingen koppelen.
  • Perfecte integratie met mobiel.
  • Verbetering in je bereikbaarheid.
  • Zeer geavanceerde telefooncentrale.

 

Rekenmodel

Praat samen met onze voice expert door over de mogelijkheden voor jouw organisatie. Bekijk ook het rekenmodel voor een indicatie van de kosten.

 

Trainingen

Het is mogelijk om op het gebied van Hosted Voice diverse trainingen te volgen bij SPEYK:

  • Instaptraining, onderdeel van het Hosted Voice implementatietraject. Voor alle gebruikers.
  • User training, meer halen uit de telefonie omgeving en dieper induiken op de licenties.
  • Expert training, specifiek bedoeld voor eindverantwoordelijken op ICT technisch vlak. Met deze training haal je het maximale uit de telefonie omgeving.

Neem contact op met Simon Scholten, accountmanager Connectivity & Voice, voor meer informatie over deze trainingen.

 

Download de brochure