Kennisoverdracht door een heldere klantreis?
Om onze klanten goed van dienst te kunnen zijn hebben wij de reis die een klant bij SPEYK doormaakt in kaart gebracht in een visuele klantreis. Van het eerste contact tot het in gebruik nemen van de nieuwe technologie én daarna.
Het begint bij informeren en inspireren door middel van kennis delen via blogs, e-books of events die wij regelmatig delen en organiseren. Vervolgens begint het verbinden door persoonlijk contact waarbij de wensen van de klant worden vormgegeven in een offerte en opdracht. Bij het adviseren en bouwen start het proces waar SPEYK diensten gaat leveren aan de klant, dit in combinatie met een plan van aanpak of bijvoorbeeld een workshop. Door een ontwerp en waves op te stellen krijgt het project steeds meer vorm. Daarna volgt de adoptiefase waar de nieuwe technologie in gebruik wordt genomen door alle gebruikers. Dit wordt versterkt door trainingen en door klantcases op te stellen.
Na deze fase is de cirkel rond, maar stopt deze niet. Ook na ingebruikname van de nieuwe technologie blijven wij onze klanten betrekken in de samenwerking en voeden met kennis.

Laatste blogs
SPEYK is verhuisd!
Dinsdag 7 juni is voor meer dan 65 SPEYK-ers de eerste werkdag op een nieuwe plek in Veenendaal. Dan gaan we verhuizen naar Plesmanstraat 60.
Weg met die flip-over! Teams Whiteboard al geprobeerd?
Als je deze functie binnen vergaderingen nog niet hebt gebruikt dan zou je dat nu misschien wel moeten gaan doen. Microsoft Whiteboard.
Slim omgaan met achtergronden in Microsoft Teams
Gebruik custom Teams achtergronden als middel om professioneel over te komen, te prikkelen of een vrolijke noot toe te voegen aan een online vergadering.