Kennisoverdracht door een heldere klantreis?
Om onze klanten goed van dienst te kunnen zijn hebben wij de reis die een klant bij SPEYK doormaakt in kaart gebracht in een visuele klantreis. Van het eerste contact tot het in gebruik nemen van de nieuwe technologie én daarna.
Het begint bij informeren en inspireren door middel van kennis delen via blogs, e-books of events die wij regelmatig delen en organiseren. Vervolgens begint het verbinden door persoonlijk contact waarbij de wensen van de klant worden vormgegeven in een offerte en opdracht. Bij het adviseren en bouwen start het proces waar SPEYK diensten gaat leveren aan de klant, dit in combinatie met een plan van aanpak of bijvoorbeeld een workshop. Door een ontwerp en waves op te stellen krijgt het project steeds meer vorm. Daarna volgt de adoptiefase waar de nieuwe technologie in gebruik wordt genomen door alle gebruikers. Dit wordt versterkt door trainingen en door klantcases op te stellen.
Na deze fase is de cirkel rond, maar stopt deze niet. Ook na ingebruikname van de nieuwe technologie blijven wij onze klanten betrekken in de samenwerking en voeden met kennis.

Vacatures
Vacature Corporate Recruiter (24-32u)
Kom jij bij SPEYK werken als Corporate Recruiter en het SPEYK-gevoel ervaren? Ervaar ons en SPEYK onder een lekkere lunch van Ies!
Vacature Transitiemanager (onderwijs)
Ben jij de verbinder tussen onderwijs, bedrijfsvoering en IT?
Vacature Servicedesk specialist
Ben jij een echte troubleshooter en ga je uitdagingen niet uit de weg? Wij hebben een mooie vacature open voor een supportmedewerker.