De wereldwijde impact van het Coronavirus raakt onze hele samenleving. Veel bedrijven en onderwijsinstellingen zijn genoodzaakt om hun bedrijfsvoering en de wijze waarop zij onderwijs gewend zijn te geven aan te passen. Zo heeft het bedrijfsleven de keuze gemaakt om medewerkers zoveel mogelijk vanuit huis te laten werken, proberen ze hun klanten op afstand te helpen en zoeken ze naar nieuwe mogelijkheden om de economische klap op te vangen. In het onderwijs wordt er gezocht naar een manier om leerlingen online les te geven, zodat het lesgeven gewoon door kan gaan.

Wij begrijpen dat dit voor bedrijven en onderwijsinstellingen een grote impact heeft. Hoe kan ik dit snel implementeren en welke middelen heb ik hiervoor nodig. Bij SPEYK zoeken we naar extra mogelijkheden om jou in deze tijden te blijven ondersteunen en je te helpen waar nodig.

SPEYK Dienstverlening – Wij blijven jou ondersteunen, juist in deze tijd!

Wij doen geen concessies aan onze dienstverlening. Voor jou verandert er dus eigenlijk helemaal niets. Juist in deze tijd blijven wij je ondersteunen met de mensen die je van ons gewend bent en op de tijden die wij met je afgesproken hebben. De wijze van contact is het enige wat soms een beetje anders zal zijn. 

Hieronder informeren wij jou, hoe we onze dienstverlening op het hoogste niveau aan je kunnen blijven aanbieden. En hoe we ervoor zorgen dat als je extra hulp nodig hebt je op SPEYK kunt rekenen. 

1. Jouw contactpersonen zijn gewoon bereikbaar via de wegen die je gewend bent, namelijk; telefoon, e-mail of via Microsoft Teams. Het enige dat anders is, is dat de mensen van SPEYK thuiswerken. Hier merk jij niets van.

2. Afspraken op locatie worden in overleg met onze planning (bedrijfsbureau@speyk.nl) gedaan. Wanneer bezoek op locatie niet noodzakelijk is, hebben wij contact met je via telefoon/e-mail/videobellen. We overleggen dan samen hoe we de werkzaamheden het beste kunnen invullen.

3. Support is gewoon bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 07.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 08.30 tot 17.00 uur. Indien je een 24/7 contract hebt, dan gelden uiteraard deze afspraken. Ga naar de supportpagina voor jouw vragen.

4. Onze technische specialisten blijven beschikbaar voor jouw organisatie. De continuïteit bewaren is wat écht belangrijk is. Juist nu moeten jouw bedrijfs- en / of onderwijsactiviteiten gewoon doorgaan. Collega’s die vanuit huis moeten werken mogen hierbij geen belemmering zijn.  

5. Jouw en onze beveiliging zijn nu belangrijker dan ooit. Zeker omdat er nu vanuit het bedrijfsleven veel remote gewerkt wordt en onderwijsinstellingen online les gaan geven. Er ontstaan veel externe verbindingen. Dit betekent dat we jouw data en beheeromgeving extra moeten beveiligen. Wij zijn ISO 27001 gecertificeerd en nemen zowel jouw als onze beveiliging zeer serieus.

Wil je ondersteuning bij het veilig inrichten van jouw thuiswerk- en / of leren op afstand omgeving? We hebben een speciaal team samengesteld die je hierbij kan helpen, zodat medewerkers gewoon kunnen blijven doorwerken en met elkaar in contact kunnen blijven.

Support support@speyk.nl 0318 – 743 333 Voor technische vragen
Planning bedrijfsbureau@speyk.nl 0318 – 743 333 Voor vragen over afspraken
Administratie administratie@speyk.nl 0318 – 743 333 Voor vragen over facturen of contracten

 

Samenwerken

Samenwerken is in deze tijd belangrijk! Samenwerken aan oplossingen! Samen staan we sterk en kunnen we ervoor zorgen dat we in deze economische zware tijd kunnen overleven.

SPEYK staat voor je klaar! Vraag ons om hulp! Wij zijn er voor je!

Met vriendelijke groet en veel gezondheid,

Het team van SPEYK

2
2
2
2
2