Zorg jij voor die glimlach op het gezicht van onze klant? Ben jij een echte troubleshooter en ga je uitdagingen niet uit de weg? SPEYK groeit! Voor ons hechte supportteam zijn we op zoek naar een Servicedesk specialist die zijn/haar hand niet omdraait voor een technische uitdaging.

Direct reageren op deze vacature?
Stuur jouw motivatie en CV naar Anita & Chianne via
 werkenbij@speyk.nl. Bij hen kun je ook terecht voor meer informatie of bel naar 0318–743 333.

Wat ga je doen?

Als Servicedesk Specialist ben jij het aanspreekpunt voor inkomende calls en tickets van onze klanten. Dit loopt uiteen van complexe vraagstukken tot het aanmaken van een gebruiker. Als Servicedesk Specialist mag je direct met het ticket of de call aan de slag. Kom je ergens niet uit, dan staan je collega’s voor je klaar om (samen met jou) het probleem op te lossen. Het uitvoeren van beheer- en monitoringtaken kan ook behoren tot je werkzaamheden als hier je interesse ligt.

We zoeken iemand die de komende jaren wil groeien op onze skilled servicedesk en die zich bij ons verder wil ontwikkelen. Er zijn volop doorgroeimogelijkheden binnen SPEYK bijv. richting project consultant, technisch consultant of zelf transitiemanager. SPEYK zal je helpen om het beste uit jezelf te halen en geeft jou de ruimte in jezelf te investeren bijv. door het behalen van Microsoft certificaten.

Je komt te werken in een jong en gemotiveerd team dat houdt van een grapje en een drankje met elkaar. Samen zorgen jullie ervoor dat onze klanten tevreden zijn en blijven. Bij SPEYK staat het leveren van de beste service voorop en hier werken we met het supportteam ook hard aan. Onze klanttevredenheid is hoog en dat willen we uiteraard zo houden!

Daarom kies je voor SPEYK:

  • Lekker salaris voor nu, goed pensioen voor later plus 25 vakantiedagen;
  • Een gloednieuw kantoor met rooftop terras met DJ booth, BBQ en iedere dag een verse lunch van huischef Ies in ons eigen restaurant;
  • Goede coaching en begeleiding vanuit het team;
  • Persoonlijk opleidingsbudget van €1.500,- dat je helemaal op mag maken;

 

  • Een hechte groep collega’s waar samenwerken en het vieren van successen centraal staan;
  • Uniek BY-SPEYK’er programma met onbeperkt gratis events binnen cultuur, mind, food en bewegen voor jou en een vriend;
  • Share & Inspire events waarin we onderling kennis, ervaring en gezelligheid delen;
  • Regelmatig leuke bedrijfsuitjes en gezamenlijke diners.

Wanneer pas jij bij SPEYK?

We zijn op zoek naar een Servicedesk Specialist met een brede IT kennis en interesse, maar je hoeft echt niet alles al te weten. Wij geloven namelijk dat je in de praktijk, door gewoon te doen en te proberen, het meeste kunt leren. Uiteraard heb je wel affiniteit met IT (bijv. het Microsoft platform, netwerken, VMWare) en krijg je energie van het helpen van klanten.

Interesse? 

Leuk!  We ontvangen graag je cv en een korte motivatie. Binnen een week hoor je van ons of je wordt uitgenodigd voor een eerste kennismaking.  

Heb je nog vragen of wil je meer informatie over de vacature? Stel ze gerust! 

Contactpersonen

Anita & Chianne 
HR & Recruitment
E: werkenbij@speyk.nl
T: 0318–743 333

Acquisitie door ZZP-ers of marketingbureaus wordt niet op prijs gesteld.

Pssst. Ja..dit is echt ons dakterras waar je heerlijk op kunt chillen en waar we regelmatig leuke activiteiten organiseren voor SPEYK-ers.

1
0
0
0
0